Els consumidors volen aliments naturals però saben què implica?
Un estudi de la UE conclou que cada vegada són més els europeus que adquireixen productes a través del comerç electrònic, la qual cosa indica que ha augmentat la confiança...
Segons la CE, els consumidors espanyols confien menys que la mitjana dels seus veïns europeus en les compres online
La producció mitjana d’oli d’oliva a Espanya en els últims anys se situa entorn d’1.400.000 tones.
El consumidor actual aposta per les Marques del Fabricador, assumeix poc risc en les compres i es mostra receloso de la innovació. Així ho reflecteix l'estudi ‘Informi Perspectives del Consumidor’...
El 27% dels consumidors confessa haver comprat béns de consum falsos online
Què trucs ens ajuda realment a estalviar energia a l’estiu? Quins són veritat i quines no?
Es detecten 20 alertes sobre productes no alimentaris de risc, 13 dels quals procedeixen de la Xina
Tres tasses poden tindre efectes beneficiosos
L’ICC es va situar en 105,8 punts al juny, quatre dècimes més que al maig.