Actualitat Notícies

L'Associació Espanyola de Consumidors demana “accions” per a fomentar un turisme de qualitat
L'Associació Espanyola de Consumidors demana “accions” per a fomentar un turisme de qualitat

Així ho va demandar en un comunicat emés coincidint amb la commemoració del Dia Mundial del Turisme i en el qual també va anunciar que, “en els pròxims dies”, es reunirà amb els consellers del ram de les comunitats autònomes i les empreses del sector per a abordar les taxes turístiques.

L'organització va lamentar que, en els últims anys i, “sobretot, després de la pandèmia”, els responsables públics d'aquest sector “només s'han preocupat de la quantitat de visitants en lloc de fomentar la qualitat turística dels destins espanyols”.

Referent a això, va lamentar que les administracions públiques i les empreses turístiques han “fomentat” un creixement turístic “basat en moltes ocasions en les estadístiques de creixement i deixant a un costat la qualitat dels serveis”.

En aquest punt, Asescon va sol·licitar que es fomente “no sols el creixement del turisme, sinó que aquest es base en la qualitat del que reben els turistes”.

Per a aconseguir-ho, va urgir a les administracions a treballar “conjuntament” amb les empreses d'aquest àmbit així com amb les associacions de consumidors “a l'hora d'establir vies de mediació i de millora de la qualitat de serveis” que s'ofereixen al turista, incloent també millores en el transport, la senyalització o l'adequació dels espais d'oci.

Consulta la notícia original ACI

Level AA conformance,
		            W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0
© 2024 - Sernutec - Servicios y Nuevas Tecnologías