L'Associació Espanyola de Consumidors va anunciar aquest dilluns que denunciarà a Ikea Espanya els “múltiples incompliments i reclamacions de l'empresa de muntatge *Taskrabbit i va recomanar als usuaris buscar “altres opcions” davant la “informalitat” d'aquesta empresa.
Així ho va fer en un comunicat en el qual va explicar que “moltíssims” usuaris es “queixen” de treballs realitzats “a mig fer”, mobles “trencats” o cancel·lacions “inesperades” en relació a l'empresa que Ikea “proposa” en la seua pàgina web per al muntatge de mobles.
“En la majoria dels casos, es produeixen clars incompliments en el contractat. Es concreta una hora de muntatge i poc abans avisen assenyalant que arribaran més tard, després telefonen indicant que serà més tard o l'endemà el muntatge per a, finalment, rebre una trucada anul·lant el servei amb un missatge a través del mòbil”, va postil·lar.
En paral·lel, va denunciar que, a través d'aquesta empresa, es realitza contractació d'autònoms com a treballadors, per la qual cosa té previst instar el Ministeri de Treball que realitze una inspecció per a “verificar” si són “legals” aquestes vinculacions empresarials o “si hauria d'haver-hi un contracte laboral”.
Al costat d'això, va criticar les “tremendes traves” que ha trobat a l'hora d'efectuar les reclamacions i va lamentar que el “únic canal d'informació al consumidor” és un xat virtual “amb una màquina”.
“Ikea, en considerar que és un servei amb una altra empresa, no respon a aquestes reclamacions que, no obstant això, són contractades mitjançant enllaç a través de la seua pàgina”, va agregar, al mateix temps que va estimar que també el Ministeri de Consum “hauria de verificar i inspeccionar” a Ikea amb la finalitat de “verificar vinculacions”.
Consulta la notícia original ACI