Actualitat Notícies

Cóm són les nous habits dels consumidors

Els avanços de la tecnologia, la demanda dels consumidors, els constants estímuls als quals el consumidor s'exposa, les tendències d'allò que vindrà, són una sumatòria de constants incògnites que se li presenten durant el dia al consumidor.

Els professionals del màrqueting descriuen a aquesta era com "La tercer ona del consum", i és partir d'ella, que poden intentar dilucidar, allò que aquesta per venir i intentar comprendre a l'usuari, que encara que sembli que s'intenta mimetitzar amb la resta, la majoria d'ells busca diferenciar-se; no obstant això, són pocs els que ho aconsegueixen.

"La tercer ona de consum té múltiples límits, començant per la capacitat econòmica, la capacitat ambiental i la capacitat cognitiva que és la més important", va començar el seu discurs Bernardo Geoghegan, Director executiu de Latam durant les xerrades KANTAR.

El professional va brindar certes característiques per entendre les capacitats que esmento anteriorment. Quant a la capacitat econòmica, segons Bernardo, la qual cosa es ve és una baixa en la producció ja que la taxa de la població caurà de manera notable segons un estudi realitzat per l'organització.

Pel que fa a la capacitat ambiental, hi ha un major interès per béns que durin tota la vida, ja que el consumidor entén que al final, acabarà gastant el doble si compra alguna cosa que no és de bona qualitat.

La capacitat més important i la que ajudés a les milers d'organitzacions al fet que aconsegueixin entendre el que està succeint, és la de la capacitat cognitiva.

"La quantitat d'estímuls va créixer notablement, no obstant això, la capacitat del procés de l'usuari segueix sent el mateix", va afirmar Bernardo i va agregar: "Per brindar un exemple més significatiu, l'any 2016, per mes, es van enviar 1 bilió de watsapp per mes, l'any 2017 es va enviar la mateixa quantitat de missatges per dia".

Una altra de les coses que va saber recalcar Geoghegan, és que les persones estánb molt més interessades en les relacions interpersonals que abans: "Un 67% li para esment a les seves relacions, la cerca d'elles s'expressa des de com treballem a com ens comportem".

És per això que l'usuari està tan interessat a passar molt temps en la seva llar, amb els seus sers estimats, i d'aprofitar molt més els moments amb els seus col·legues i familiars.

Per poder aprofitar al màxim el temps els algorismes d'Internet, serveixen per simplificar les experiències de la vida, "podríem dir que el nou lema de les persones és el de: live large, carry little", va dir Bernardo.

Aquest lema significa viure amb experiències, amb relacions, mentre que carry little (carregar poc), significa viure d'una manera més econòmica, utilitzant pocs recursos i prioritzant la capacitat cognitiva.

Renata Segòvia, Experta en solucions manager, de l'equip de KANTAR, va aportar el seu punt de vista, sobre el futur del consum. "Existeix una reestructuracion en l'impacte del consum, l'i-commerce sembla ser sagrat en un temps on les persones intenten fer el seu temps eficaç", va dir Renata.

A Argentina, segons una estudi realitzat per l'organització, l'i-commerce es troba en una fase emergent, ja que encara no va desenvolupar tot el seu potencial.

Les persones van canviar els seus hàbits i juntament amb ells les compres i la forma d'estalvi. Uns altres dels negocis que van arribar per quedar-se i que van semblar ressorgir van ser els majoristes, fins i tot estan presents en les plataformes i-commerce.

"Serà molt difícil que els comerços es quedin fora de la plataforma, d'una altra manera es quedaran fora del mercat", va dir Renata.

El futur del consum, no és una sola cosa, sinó que és un compendio de coses, que hi hagi una arrel comuna en la forma en què la capacitat està transformant el mercat en noves adreces.

"La capacitat no és un límit sinó un regulador, i és així com els consumidors seguiran vivint amb gran aspiracions i gastant en la mesura en què puguin carregar una mica", va concloure la professional.

Pots consultar la notícia original ACI

Level AA conformance,
		            W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0
© 2024 - Sernutec - Servicios y Nuevas Tecnologías